Wednesday, May 21, 2008

:: 20 mei 2008 ::

Hari ni aku takda nk wat apa2, hanya mencari benda yang tak jmp2 akhirnya
wat serabut pala otak aku jer rini....

6.45pm

Balik terus p mkn, lapar lak perut ni, mam char keow teow ngn hcj, wife n penyu. lama tak mkn sedap bangat, cam nk mkn 2 pinggan tapi soh order ada org wat2 lupa lak kat aku =((

otw nk balik tu my mum call...my tok masuk spital lg :( adus sedih betul la, tahun ni dh 5kali kuar masuk spital aku pun takto nk kata pa lagi..difikiran mula teringat amanat2 yg belum mampu aku tunaikan...ya allah berikanlah aku petunjuk :|

Bergegas aku pulang mau ke hospital...penat betul aku hari ni :|

Apa yang mampu aku lakukan hanya panjat kan doa pada -Nya moga tok sihat seperti sediakala....amin....

dan hari ni jgk :--

Besday my friends pali----"semoga allah pjgkan umurmu dan murahkan rezeki dan jodohmu....amin..."

11.50 pm

zzzZZZzzzz

::end::


3 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

kalu i order ckteow tu, nti nasi lauk itik kat rmah sapa nk abiskan:D:))

fuziana said...

ala...u order je...i leh belasah g :D

[mohamadtahir] [mz] said...

tp mmg i lupa daa....dok ingt satey manis melecaih tu jaaa...:D


xpa2 nti p lagik...k:X