Wednesday, April 23, 2008

Mampukah Aku Bersabar


Disini kau dan aku

Terbiasa bersama

Menjalani kasih sayang

Bahagia ku denganmu


Pernahkah kau menguntai

Hari paling indah

Ku ukir nama kita berdua

Disini surga kita...


Bila kita mencintai yang lain

Mungkinkah hati ini akan tegar

Sebisa mungkin tak akan pernah

Sayang ku akan hilang


If u love somebody could we be this strong

I will fight to win our love conquer all

Wouldn`t risk my love

Even just one night

Our love will stay in my heart...



MAMPUKAH AKU...


ASSALAMUALAIKUM...

Hari ni 23 April 2008...aku tak tahu kenapa sampai hari ni aku masih blm temui jawapan dari DIA...mahu ku tanya...Adakah JAWAPAN dr persoalan Aku???mahu ku pertikaikan, hanya meninggalkan perit dihati...YA ALLAH kenapa kau uji hambamu sedemikian ... Salah kah aku mencintaimu, salah kah aku merindui mu.... salah kah aku menyayangimu...kenapa begiu cepat kau berubah hati?di mana janji2 dulu???? Berikan lah aku kepastian

"aKu ReLa BegInI sELaMaNya...JikA kAu tAk PeRNaH HaDiR dLm HidUp Ini...."


Hadirmu menyapa tanpa desiran....
Hanya angin menghembus lembut...membuai aku,dlm sedar
Kau genggam erat tatkala menabur janji agar aku sentiasa SETIA...
Kau dakap erat pelukan ku agar aku sentiasa rasai hebatnya CINTA mu...

Namun...
Pergimu kau oles selembut sutera agar aku tiada lagi pada pandangamu...
Genggaman ku hanya memberi calar hingga terluka dihati...
Dakapku hanya sebagai perayu CINTAMU....

Di mana setiamu...di mana janjimu...di mana CINTAMU....

No comments: